Mums padėjo tai, kad pagrindinius reikalingus daiktus galėjome įsigyti JAV, kurių tikriausiai nebūtume radę Lietuvoje.
Svarbiausias dalykas žinoma yra kuprinė, į kurią viską ir reikėtų sutalpinti. Donatas nusprendė naudoti tą pačią su kuria keliavo po Indiją, o Ieva bandė surasti idealią kelioninę kuprinę. Deja, kaip paaiškėjo idealių nebūna (gal reiks ateityje tokią sukurti). Pagrindiniai kriterijai buvo tokie:

1. Išmatavimai tokie, kad tiktų rankiniam bagažui
  2. 40-45l. Taipogi, kad tiktų rankiniam bagažui, bet nebūtų per maža.
  3. Atidarymas kaip lagamino – atsegamas priekis, o ne talpinama per viršų.
  4. Pačios kuprinės svoris turėjo būti kuo mažesnis
  5. Reguliuojami diržai su galimybe juos paslėpti
  6. Kompiuterio talpa
  7. Šoniniai suspaudimo diržai
  8. Kišenės ant juosmens diržo
  9. Gaubtas nuo lietaus
  10. Vandens buteliuko talpa
  11. Na ir žinoma kaina

Pasirinkimas kelioninių (turiu omenyje tarpinis dalykas tarp lagamino ir tradicinės turistinės kuprinės) nėra labai didelis. Buvo skaityta daug forumų, įvertinimų bei išsimatuota įvairios kuprinės (ne tik kelioninės) kol pagaliau rastas laimėtojas – Osprey Porter 46 ($130).

Osprey Porter 46 http://www.ospreyeurope.com/gb_en/view-by-series/travel/porter-series/porter-46

Ši kuprinė neturėjo visų ieškomų kriterijų, tačiau atitiko pagrindinius: 1-7 ir 11 punktus. Ir dar buvo raudona!! Nors planas buvo pirkti juodą, kad nekristų per daug į akis keliaujant, tačiau Ievai juoda spalva pasirodė per liūdna ir galiausiai grįžome namo su raudona. Kelionės metu matysis kaip naujoji kuprinė atitarnaus. Kol kas išbandėme tik keletą savaitgalių Lietuvoje, ir puikiai sutalpino abiejų mūsų daiktus (įskaitant ir du miegmaišius).

Kitas klausimas buvo kaip tvarkingai viską susipakuoti, kad būtų lengvai randama ir pasiekiama. Paskaitėme šiek tiek keliautojų puslapių ir atradome pakavimo kubus, kurie turėjo palengvinti bent jau drabužių organizacija. Išsirinkom po tris Eagle Creek pakavimo kubus ($26×2). Naudojame juos nuo pat nusipirkimo ir iš tikro nelabai galime įsivaizduoti kaip anksčiau išsivertėme be jų.

Eagle Creek Pack-It Cube Set

Ievai reikėjo lengvos ir nedidelės rankinės, į kurią galima būtų susidėti svarbius ir dažnai reikalingus dalykus. Čia variantų galėjo būti įvairių. Bet pasirinkimas įvyko greitai, apžiūrinėjant kuprines REI parduotuvėje buvo akcija kelioms PacSafe rankinėms su specialiu apsaugojimu nuo kišenvagių. Apsauga tokia, kad jis yra neprapjaunamas, per jį negali būti perskaitytos kortelės, esančios viduje bei galima užsegti taip, kad vagiui tikrai nebūtų paprasta jį atidaryti, kol jis kabo ant tavęs ($40). Tikimės, kad šis pirkinys padės išvengti nemalonių situacijų.

Pacsafe Citysafe 200

Kadangi neplanuojame visą laiką su savimi nešiotis didžiųjų kuprinių radome ir lengvą variantą kurį naudosime pasivaikščiojimų metų. Šią itin lengvą dienos kuprinę pirkome taip pat REI parduotuvėje. Pagrindiniai privalumai: svoris 100g ir susipakavimas į mažą rutuliuką. Išpakavus tampa 20L kuprinytė, į kurią galima sudėti megztinius šaltesniam vakarui, rankšluosčius dienai paplūdimyje ar vandens buteliukus žygiui į kalnus.

Kompaktiškus miegmaišius buvome nusipirkę dar Londone, jie nedideli, sveria ….. g ir atlaiko ….. . Iš pradžių galvojome, kad į kelionę imsime ir palapinę. Kad ir turime labai mažą, tačiau manome, kad patogiau bus apsistoti hosteliuose arba naudoti Couchsurfingą. Jeigu sugalvosim keliauti apsistodami kempinguose Australijoje ar Naujojoje Zelandijoje, tada galėsim išsinuomuoti kemperį ar nusipirkti palapinę vietoje. Tada nereikės palapinės tampyti po visą Pietų Ameriką, kurioje pagalvojome, kad palapinėse miegoti nenorėsim ir tikėkimės neteks.

Dar vienas daiktas kurį įsigijome JAV buvo kelioniniai rankšluosčiai. Jie reikalingi taip pat dėl svorio taupymo, kad nereikėtų vežtis didelio ir sunkaus. Jų dar nenaudojome, taigi negalim pasakyti ar šitas sprendimas buvo geras.

Spork ($3×2) – peilis, šakutė ir šaukštas viename. Atrodo visai neblogai, labai lengvas, tinka rankiniam bagažui. Įdomu, kiek laiko išlaikys.

Spork

Daugiafunkcinis adapteris nepamainoma keliones dalis, kadangi teks keliauti per kelis žemynus ir visuose bus skirtingos rozetės.

Dėl saugumo taip pat įsigijome dvi mažas spyneles, kuriomis bus galima užrakinti kuprinių užsegimus. Kai kurie keliautojai naudoja metalinius tinklelius kurie apgaubia visa kuprinę, tačiau mes tikimės išsiversti be jų.

Rūbų daug ypatingų nepirkome. Vešimės tą, ką nešiojame ir kas patinka. Tačiau pasirūpinome striukėmis, kurios būtų lengvos, neperpučiamos ir iškart neperšlaptų. Ilgai vertinę skirtingus variantus apsistojome prie Uniqlo Water Defender ($80×2). Kaina kur kas mažesnė negu Sporto prekių ženklų, bet kokybė atrodo nuo to nekenčia. Patogios ir šiltos, Lietuvoje ir prie mažos minusinės temperatūros šalta nebuvo.

Uniqlo Water Defender

Ievos daiktų sąrašas

Rūbai:

1. 5 poros kojinių (1 vilnonės)
  2. 7 apatinės kelnaitės
  3. 7 marškinėliai (2 ilgomis rankovėmis)
  4. liemenukas

3. Dantų šepetukas
  4. Kepurė nuo saulės
  5. Akiniai nuo saulės
  6. Spork (Šaukštas, šakutė, peilis)
  7. Vandens buteliukas

Donato ir Ievos:

1. Dienos kuprinė
  2. Kompiuteris
  3. Prausimosi reikmenys (muilas, šampūnas, kondicionierius)
  4. Dantų pasta
  5. Kremas nuo saulės
  6. Purškalas nuo uodų
  7. Adapteris
  8. Virvutė + skalbimo milteliai (skalbiniams)
  9. Pincetas
  10. Žirklutės

Vaistai:

1. Antibiotikai
  2. Vaistai nuo karščiavimo ir skausmo
  3. Vaistai nuo viduriavimo
  4. Pleistrai ir bintas

Pasiruošimas kelionei (3): nakvynės vietos ir transportas

4 thoughts on “Pasiruošimas kelionei (2): daiktų sąrašas”

1. Plastikinai Spork’ai linke suluzti netikeciausiu metu. Siaip gana tvirti, bet kartais netiketai randi kuprinej skilusi per puse. Tai dabar turiu titaninius Spork. Kol kas jokiu bedu. Bet keliaudamas be checked luggage vistiek pasiimu plastikini

2. Gerai peržvelgti kitų žmonių kelionių sąrašus tada kartais net susimastai, kad pusės daiktų kuriuos susidėjai tau tikrai neprireiks. O tada džiaugiesi lengvesne kelionine kuprine ir dėkoji mintyse žmonėms kurie pasidalino ir rašo tokius įrašus. 🙂

3. Aš ir dažniausiai renkuosi kelioninę kuprinę, nes daug patogiau ją neštis, nei tą lagaminą vilkti žeme. O išskirtiniems atvejams stovi ryanair lagaminas, jų išmatavimų, nes dažnai per juos skrendu. O šiaip gana sunku rasti kažką kas tiktų visoms oro linijoms, nes išmatavimai bagažo skiriasi, tai todėl kelis turiu.