Tikejomės, kad laiko turėsime šiek tiek daugiau, tačiau kaip visada atsiranda neplanuotų dalykų. Pirmiausia, vėlavo valandą skrydis, taigi Stambule buvome tik pusę septynių. Atskridus šiek tiek užtruko, kol radome Turkish Airlines viešbučių aptarnavimo punktą. Ten viskas vyko pakankamai sklandžiai: paėmė bilietus, o po kurio laiko surinkę žmonių grupę nuvežė į viešbutį. Viešbutyje buvom maždaug apie pusę aštuonių, susikuitėme ir pajudėjome link centro. Susisiekimas labai patogus, prie pat viešbučio buvo metro stotelė. Kadangi laiko neturėjome labai daug ir jau buvo sutemę, tai šiek tiek pasivaikščiojome po senamiestį, apžiūrejome Mėlynąją mečetę ir šv. Sofijos soborą iš išorės, suvalgėme po kebabą ir nusipirkom baklavos. Tuo mūsų trumputė ekskursija baigėsi.

Kas įstrigo Stambule: net ir vėlai vakare labai daug zmonių. Vaikai kartu su tėvais prašo išmaldos, viena mažytė mergytė išmokyta į praeivius tiesti rankytes ir sakyti “mama!”, kiti vaikai vienuoliktą valandą vakaro žaidžia futbolą aikštėje prie stoties arba karstosi ant autobusų stotelių.

Kodėl Turkish Airlines yra gerai:

1. Maitinimas ne be reikalo yra pripažintas vienu geriausių pasaulyje tarp visų avialinijų. Tai tikrai galime patvirtinti. Gin Tonic + kebabas buvo puiki vakarienė.

2. Nemokama nakvynė suteikiama, jeigu tarpas tarp skrydžių daugiau nei 10 valandų. Keturių žvaigždučių viešbutis buvo prie pat orouosto, o Turkish Airlines pasirūpina ir nuvežimu/parvežimu iš jo.

Keletą pirmos dienos akimirkų rasite mūsų Facebook puslapyje.