Argentinoje praleidome pusę mėnesio –  15 dienų. Maršrutas buvo toks:

Porto Iguazu (Iguazu kriokliai) (2 naktys) > Buenos Airės (5 naktys) > Kordoba (2 naktys) > Salta regionas (4 naktys) > La Quiaca (Pasienis su Bolivija) (1 naktis)

Argentinos iš anksto nebuvome suplanavę, tik žinojome, kad norime padaryti U raidės maršrutą ir kirsti Bolivijos sieną. Deja, nors ir labai norėjome, nepavyko įtraukti į planą Patagonijos, o tai yra viena iš vietų, kurias tikrai norime gyvenime aplankyti. Bet paliekame Patagoniją ateičiai, gi neįmanoma visko aprėpti vienoje kelionėje. Pagrindinė priežastis, kodėl Patagoniją praleidome buvo ta, kad birželio mėnesį ten jau prasideda žiema, orai tikrai nebūtų palankūs. Be to, norint geriau ištyrinėti pietinę Argentinos dalį reiktų daugiau laiko,  kurio pasirodo neturime jau tiek ir daug. Kiti sutikti keliautojai vien Pietų Amerikoj praleidžia po 6 mėnesius, o mes turime tik 3.

Nors laiko neturėjome labai daug, maršrutas buvo pakankamai optimalus ir per daug nepavargome. Buenos Airėse galvojome, kad šiek tiek pailsėsime ir suplanuosim tolimesnį maršrutą, bet kuo toliau, tuo labiau planuojame keletą dienų ar savaitę į priekį. Šiuo metu turime tik vieną tikslią datą kurią turime pasiekti – liepos 16 skrydis iš Guyaquilio (Ekvadoras) į Galapagų salas.

Argentinoje viskas ėjosi pakankamai sklandžiai, ką sugalvodavome, tą padarydavome. Vienintelis kelionės trukdis buvo atšauktas skrydis iš Buenos Airių į Kordobą. Tačiau tai planų labai nesugriovė ir draudimas Donatui gražino pinigus už patirtas išlaidas.

Jautėsi šiek tiek, kad į Pietų pusrutulį atėjo žiema. Temperatūra retai viršijo 20 laipsnių, o naktys, ypač kalnuose, buvo šaltos. Tačiau palyginus su Lietuvos žiema, nėra ko skųstis. Ir mes toliau savo sėkmės faktorių išlaikome su lietumi, kol buvome Argentinoje į lietų nepakliuvome nė karto, tik vieną naktį girdėjome, kad lyja. Dažnai sakome, kad lietus mus aplenkia J  Tikėkimės taip bus ir toliau.

Trumpas laikas Argentinoje padarė įtaką dienos biudžeto vidurkiui. Atstumai Argentinoje nemaži (nors aplankėm tik šiaurinę dalį), o laiką taip pat norisi išnaudoti. Be to po mėnesio kelionės norėjome šiek tiek pailsėti ir Buenos Airėse gyvenome 4 žvaigždučių viešbutyje. Toliau stengėmes šiek tiek nakvynėms pataupyti (pvz. Kordoboje naudojomės Couchsurfing’u), tačiau Argentinoje tikrai nėra pigu, ypač norint gyventi normalesnėmis sąlygomis. Pusryčiai daug skurdesni nei Brazilijoje: dažniausiai tik batonas su kumpiu, sūriu, džemais ir Argentinos tradiciniu Dulce de Leche, kas labai panašu į mūsų Rududu.

Kaip visada stengėmės išbandyti įvairesnį transportą: važiavome vienu naktiniu miegamuoju autobusu iš Puerto Iguazu į  Buenos Aires, skridome vietinėmis avialinijomis Aerolineas Argentinas bei keletą didesnių atstumų važiavome dieniniais autobusais.  Taksi visuose miestuose naudotis patogu ir lengva, nė karto nesijautėm apgauti.  Taip pat važiavome metro Buenos Airėse bei vietiniu autobusu Kordoboje. Viskas atrodė labai aišku ir paprasta.

Na ir toliau galite rasti svarbiausius kelionės skaičius:

• 15 dienų
  • 11 miestų
  • Nakvynės: Viešbučiai/hosteliai/posados – 12 (min $24, max $79 už naktį), Couchsurfing – 2, naktinis autobusas – 1.
  • Pinigai:
    • Biudžetas: $100 dienai – $1500 visai kelionei
    • Išlaidos: $130 dienai – $1938 visai kelionei (labai ne pagal planą)

Argentina_expenses

Kaip matote su biudžetu labai nesusitvarkėme, net ir sugebėję viską pirkti geresniu, nei oficialiu keitimo kursu. Daug kainavo transportas (pvz. dėl to, kad Saltos regione trims dienoms buvome išsinuomavę mašiną, be to autobusai taip pat nepigūs) bei šiek tiek per daug paišlaidavom nakvynėms. Toliau teks pabandyt susiimti arba kitaip kelionę baigsime anksčiau negu planavome.